Account Mijn Lefier maken

Als u uw contract heeft ondertekend, ontvangt u binnen 1 week een e-mail met als onderwerp 'Uw account activeren'. In deze mail staat een link om uw account definitief te activeren. 

Als u al huurder van Lefier bent, maar nog geen account heeft voor Mijn Lefier, dan kunt u via deze link uw account activeren. Het enige dat u nodig hebt is een e-mailadres en de laatste 5 cijfers van uw bankrekeningnummer dat bij ons bekend is.

Wanneer is uw bankrekening bij ons bekend?

  • Als uw huur automatisch wordt afgeschreven van uw rekening.
  • Als wij in het verleden servicekosten met u hebben verrekend.

Wanneer u de huur zelf maandelijks naar ons overschrijft, dan is uw bankrekeningnummer niet automatisch bij ons bekend.

U kunt uw bankrekeningnummer telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 20 33 000.

Account Mijn Lefier maken

Hoe kan ik mijn account voor 'Mijn Lefier' activeren als er geen bankrekeningnummer bekend is?

Wij willen dan graag uw bankrekeningnummer ontvangen. U kunt dit doorgeven via ons contactformulier of telefonisch via 088 – 20 33 000.

Ik wil een account aanmaken voor de 'Mijn Lefier' omgeving maar krijg een melding dat er al een actief account is.

Het is mogelijk dat u met 2 personen op het contract staat. Als door 1 contractant een account is aangemaakt, is het niet mogelijk om voor de ander ook een account aan te maken. Als er wordt aangegeven dat u al een account heeft, maar u kunt niet inloggen, geeft u dan aan dat u uw wachtwoord bent vergeten. U kunt deze dan via uw mail opnieuw instellen.

Mijn account voor Mijn Lefier is verwijderd, kan ik een nieuw account krijgen?

Neemt u hiervoor contact met ons via 088 – 20 33 000. 

Kan ik het 'Mijn Lefier' account ook gebruiken om woningen te zoeken?

Nee, dit is niet mogelijk. Hier moet u een apart account voor maken.

  • Zoekt u woningen in Groningen? Dan kunt u zich inschrijven bij Woningnet Groningen als woningzoekende.
  • Zoekt u woningen in Emmen, Midden-Groningen, Stadskanaal of Borger-Odoorn? Dan kunt u zich inschrijven bij Thuiskompas.
  • Zoekt u een kamer in Groningen? Dan kunt u zich inschrijven bij ROOM als kamerzoekende via deze link

Bij het activeren krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn adres. Wat moet ik doen?

Als u een foutmelding krijgt, dan is waarschijnlijk de combinatie van de adresgegevens niet juist. Controleer of u de postcode, het huisnummer en een eventuele toevoeging goed hebt ingevuld.

Let op: woont u in een jongerencomplex met meerdere kamernummers op 1 adres? Vul dan bij ‘Toevoeging’ het kamernummer in. (Bijvoorbeeld: ‘kmr 1’of ‘A kmr 1’ of A2 kmr 6’.)

Krijgt u nog steeds een foutmelding? Neem dan contact met ons op via 088 – 20 33 000. 

Ik krijg een foutmelding bij het activeren, wat moet ik doen?

Krijgt u een foutmelding bij het activeren? Meld dit dan via ons contactformulier met (als het mogelijk is) een schermafbeelding van de foutmelding. 

Ik heb geen activatielink voor de Mijn Lefier omgeving ontvangen. Wat moet ik doen?

Als u uw contract heeft ondertekend, ontvangt u binnen 1 week een e-mail met als onderwerp 'Uw account activeren'. Geen mail ontvangen? Kijk eerst of hij niet in uw mailbox bij 'ongewenste mail / spam' staat. Staat hij daar ook niet? Dan kunt u via deze link alsnog uw account activeren met de laatste 5 cijfers van uw bankrekeningnummer dat bij ons bekend is. 

Wanneer is uw bankrekening bij ons bekend?

  • Als uw huur automatisch wordt afgeschreven van uw rekening.
  • Als wij in het verleden servicekosten mt u hebben verrekend.

Wanneer u de huur zelf maandelijks naar ons overschrijft, dan is uw bankrekeningnummer niet automatisch bij ons bekend.

U kunt uw bankrekeningnummer telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 20 33 000.

Ik wil graag een account voor de Mijn Lefier omgeving maken, maar mijn e-mailadres is nog niet bij jullie bekend. Wat moet ik doen?

U kunt via deze link uw account voor het klantportaal Mijn Lefier activeren. Daar kunt u uw e-mailadres en laatste 5 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is, invoeren. 

Wanneer is uw bankrekening bij ons bekend?

  • Als uw huur automatisch wordt afgeschreven van uw rekening.
  • Als wij in het verleden servicekosten mt u hebben verrekend.

Wanneer u de huur zelf maandelijks naar ons overschrijft, dan is uw bankrekeningnummer niet automatisch bij ons bekend.

U kunt uw bankrekeningnummer telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 20 33 000 .