Vertaal deze pagina

Account Mijn Lefier maken

Om een account te maken voor de 'Mijn Lefier' omgeving, heeft u een activatiecode nodig. 

Als u uw contract heeft ondertekend, ontvangt u binnen 1 week een e-mail met als onderwerp 'Uw account activeren'. In deze mail staat een link om uw account definitief te activeren. Voor meer uitleg kunt u deze flyer bekijken. 

Als u al huurder van Lefier bent, maar nog geen account heeft voor Mijn Lefier, dan kunt u contact met ons opnemen via info@lefier.nl of 088 2033000.

Bedrijfspand?
Bent u huurder van een bedrijfspand? Ook dan kunt u nog geen account maken voor de Mijn Lefier omgeving. 

Ik wil graag een account voor de Mijn Lefier omgeving maken, maar mijn e-mailadres is nog niet bij jullie bekend. Wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres aan ons doorgeven via info@lefier.nl of 088 2033000. U ontvangt dan binnen 1 week een e-mail van ons met een activatielink. 

Ik heb geen activatielink voor de Mijn Lefier omgeving ontvangen. Wat moet ik doen?

Als u uw contract heeft ondertekend, ontvangt u binnen 1 week een e-mail met als onderwerp 'Uw account activeren'. Geen mail ontvangen? Kijk eerst of hij niet in uw mailbox bij 'ongewenste mail / spam' staat. Staat hij daar ook niet? Neem dan contact met ons op via info@lefier.nl of 088 2033000. 

Ik krijg een foutmelding bij het activeren, wat moet ik doen?

Krijgt u een foutmelding bij het activeren? Stuur dan een mail naar info@lefier.nl met (als het mogelijk is) een schermafbeelding van de foutmelding. 

Bij het activeren krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn adres. Wat moet ik doen?

Als u een foutmelding krijgt, dan is waarschijnlijk de combinatie van de adresgegevens niet juist. Controleer of u de postcode, het huisnummer en een eventuele toevoeging goed hebt ingevuld.

Let op: woont u in een jongerencomplex met meerdere kamernummers op 1 adres? Vul dan bij ‘Toevoeging’ het kamernummer in. (Bijvoorbeeld: ‘kmr 1’of ‘A kmr 1’ of A2 kmr 6’.)

Krijgt u nog steeds een foutmelding? Neem dan contact met ons op via info@lefier.nl of 088 2033000. 

Ik heb al een account als woningzoekende bij Lefier, kan ik dat account gebruiken?

Nee, dit is niet mogelijk. U moet voor de 'Mijn Lefier' omgeving een nieuw account maken. 

Let op: staat u ook ingeschreven als woningzoekende bij Lefier? Gebruik dan voor het 'Mijn Lefier' account hetzelfde e-mailadres als u bij uw woningzoekende-account gebruikt. Kiest u een ander e-mailadres? Dan wijzigt ook uw e-mailadres voor uw woningzoekende-account. 

Kan ik het 'Mijn Lefier' account ook gebruiken om woningen te zoeken?

Nee, dit is niet mogelijk. Hier moet u een apart account voor maken.

  • Zoekt u woningen in Groningen? Dan kunt u zich inschrijven bij Woningnet Groningen als woningzoekende.
  • Zoekt u woningen in Emmen, Midden-Groningen, Stadskanaal of Borger-Odoorn? Dan kunt u zich inschrijven bij Lefier als woningzoekende via de knop 'Inschrijven als woningzoekende' in uw 'Mijn Lefier' omgeving. 
  • Zoekt u een kamer in Groningen? Dan kunt u zich inschrijven bij Lefier als kamerzoekende via deze link

Kan ik verschillende e-mailadressen gebruiken voor het account in de 'Mijn Lefier' omgeving en mijn woningzoekende-account?

Staat u ingeschreven of wilt u zich inschrijven als woningzoekende voor een woning of kamer in Groningen, dan is dat mogelijk. 

Staat u ingeschreven of wilt u zich inschrijven als woningzoekende voor een woning in Emmen, Midden-Groningen, Stadskanaal of Borger-Odoorn, dan is dat niet mogelijk. Voor beide accounts moet u dan hetzelfde e-mailadres gebruiken. 

Mijn account voor Mijn Lefier is verwijderd, kan ik een nieuw account krijgen?

Neemt u hiervoor contact met ons via info@lefier.nl of 088 2033000.