Vertaal deze pagina

Mijn Lefier voor huurders

Let op: we gaan gefaseerd live.
In week 40 (van 1 t/m 5 oktober 2018) ontvangen de huurders van woningen in Midden-Groningen en huurders van jongerenwoningen een activatiecode om hun account te activeren.

Als alles goed verloopt en er geen fouten / problemen naar voren komen, dan ontvangen de overige huurders in november 2018 een activatiecode.

Huurders waarvan geen e-mailadres bij ons bekend is, kunnen we geen activatiecode sturen. Na het doorgeven van het e-mailadres, kunnen we dit alsnog doen. 

Wat kunt u doen in Mijn Lefier?
In deze omgeving regelt u allerlei zaken eenvoudig en snel. Op een moment dat het u goed uitkomt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Mijn startpagina
U kunt zelf een reparatie melden en meteen een afspraak maken.
U kunt uw bankrekeningnummer wijzigen.
U kunt uw huur opzeggen.

Mijn woning
U kunt uw woninggegevens bekijken, zoals de opbouw van de huurprijs en de woningwaardering.

Mijn gegevens
U kunt uw persoonlijke gegevens bekijken en eventueel uw postadres, telefoonnummer en e-mailadres wijzigen.

Mijn financiën
U krijgt een overzicht van uw nota’s en kunt openstaande nota’s meteen via iDEAL betalen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen voor het account?

U kunt uw e-mailadres wijzigen als u bent ingelogd in uw account. U gaat dan naar de knop 'Mijn instellingen' en klikt daar op 'Gebruikersnaam wijzigen'. Daar kunt u dan uw nieuwe e-mailadres invullen. Dit is dan ook meteen uw nieuwe gebruikersnaam. 

Let op: heeft u ook een woningzoekende-account bij Lefier (voor woningen in Emmen, Midden-Groningen, Stadskanaal of Borger-Odoorn)? Dan verandert het e-mailadres daar ook. 

Bij 'Mijn woning' staan geen gegevens over de woningwaardering. Hoe kan dat?

Als u een onzelfstandige kamer van ons huurt, staan er geen gegevens over de woningwaardering in uw account. In deze gevallen wordt de woningwaardering namelijk anders uitgerekend, waardoor de gegevens hier niet getoond worden. 

Huurt u geen onzelfstandige kamer, maar staan er toch geen gegevens over de woningwaarding in uw account? Neem dan contact met ons op via info@lefier.nl of 088 2033000. 

Ik heb een openstaand saldo, maar al mijn rekeningen staan op 'Betaald', hoe kan dat?

Als u via automatische incasso betaalt, staat de factuur automatisch op ‘Betaald’. Het bedrag komt pas op ‘Nu betalen' te staan als het niet is gelukt om het bedrag automatisch te incasseren.

Klopt het volgens u niet? Neem dan contact met ons op via info@lefier.nl of 088 2033000.