Periodiek onderhoud

Als u een reparatie meldt, voeren we die uit. Maar we doen ook geregeld groter onderhoud aan de woningen. Denk bijvoorbeeld aan schilderwerk of vervanging van de cv-ketels. Dat noemen we periodiek onderhoud. Daarmee blijft de kwaliteit van de woningen goed, nu en in de toekomst. Als Lefier in uw woning periodiek onderhoud gaat uitvoeren, krijgt u hierover van te voren een brief.

Veel gevraagd over Periodiek onderhoud

Wanneer gaat er planmatig onderhoud bij mij plaatsvinden?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Wie betaalt het schoorsteen vegen?

Algemeen

Dit verschilt per woning/complex. Neemt u hiervoor contact met ons op via 088 – 20 33 000.

Mijn cv-ketel is kapot/werkt niet goed, kan ik een nieuwe cv-ketel krijgen?

Algemeen

Vertoont de cv-ketel storingen of heeft u vragen over het onderhoud of het vervangen van de cv-ketel, dan kunt u contact opnemen met de Energiewacht. De Energiewacht is tijdens kantoortijden te bereiken op 088 – 5553000.

Wanneer de Energiewacht vaststelt dat uw cv-ketel aan vervanging toe is, geven ze dat door aan Lefier. Zodra de nieuwe cv-ketel geplaatst kan worden, neemt de Energiewacht contact met u op om een afspraak te maken.

Het is belangrijk dat wij de juiste contactgegevens van u hebben. U kunt dit controleren en eventueel aanpassen in uw eigen Mijn Lefier account.

De vakman die voor een reparatie bij mij is en wil ook graag een inspectie uitvoeren van de keuken, het toilet en de douche. Waarvoor is dit?

Algemeen

Lefier is de kwaliteit van de keuken, douche en toilet van het complete woningbezit aan het inspecteren. We gebruiken deze informatie voor onze lange termijn onderhoudsplanning.

Ik heb zonnepanelen, maakt Lefier deze schoon?

Algemeen

Nee, zonnepanelen hoeven niet schoongemaakt te worden.

Ik heb een vraag over het onderhoudsproject aan De Lemzijde en Het Waal.

Algemeen

Neemt u contact met ons op via 088 – 20 33 000.