Periodiek onderhoud

Als u een reparatie meldt, voeren we die uit. Maar we doen ook geregeld groter onderhoud aan de woningen. Denk bijvoorbeeld aan schilderwerk of vervanging van de cv-ketels. Dat noemen we periodiek onderhoud. Daarmee blijft de kwaliteit van de woningen goed, nu en in de toekomst. Als Lefier in uw woning periodiek onderhoud gaat uitvoeren, krijgt u hierover van te voren een brief.

Veel gevraagd over Periodiek onderhoud

Wanneer gaat er planmatig onderhoud bij mij plaatsvinden?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Mijn cv-ketel is kapot/werkt niet goed, kan ik een nieuwe cv-ketel krijgen?

Algemeen

Vertoont de cv-ketel storingen of heeft u vragen over het onderhoud of het vervangen van de cv-ketel, dan kunt u contact opnemen met de Energiewacht. De Energiewacht is tijdens kantoortijden te bereiken op 088 – 5553000.

Wanneer de Energiewacht vaststelt dat uw cv-ketel aan vervanging toe is, geven ze dat door aan Lefier. Zodra de nieuwe cv-ketel geplaatst kan worden, neemt de Energiewacht contact met u op om een afspraak te maken.

Het is belangrijk dat wij de juiste contactgegevens van u hebben. U kunt dit controleren en eventueel aanpassen in uw eigen Mijn Lefier account.

Ik heb zonnepanelen, maakt Lefier deze schoon?

Algemeen

Uw zonnepanelen zijn zelfreinigend doordat er een speciale coating is aangebracht op het glas. Enige vervuiling (zand/stof/algen aangroei en vervuiling door uitwerpselen) geeft geen ernstige verstoring in de maximale opbrengst. Gedurende het jaar zullen de panelen door hevige regenbuien grotendeels gereinigd worden.