Afspraak kantoor

Ben je huurder van Lefier?

Gerelateerde vragen

Kan ik een winkelwagenmuntje van Lefier toegestuurd krijgen?

Algemeen

Nee. Lefier heeft geen winkelwagenmuntjes. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een vraag over de digitale vragenlijst 'Leefbaarheid'.

Algemeen

Waarom ontvang ik een vragenlijst?
Lefier wil zorgen voor prettige en veilige buurten om in te wonen. Wij hebben alle huurders (behalve de studenten) een uitnodiging gestuurd voor het invullen van de vragenlijst. Hierin stellen we vragen over de buurt waarin u woont, of u zich daar thuis voelt en wat daarin voor u belangrijk is. Wij hopen met de resultaten een goed beeld te krijgen over hoe onze huurder het wonen in hun buurt ervaren. 

Ik heb een vraag
Indien u een vraag heeft over de vragenlijst (wat we ermee doen of wat we precies bedoelen met een bepaalde vraag) dan mag u die vraag stellen aan onderzoek@lefier.nl.

U kunt de vragenlijst invullen tot 4 oktober 2020.

Het is de bedoeling om de belangrijkste uitkomsten samen te vatten en beeldend te maken (Infographic). Deze zullen we delen met de belangrijkste partijen waar wij mee samenwerken in de wijken en buurten + onze huurdersorganisaties.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een vraag over de enquête die ik heb ontvangen over woonwensen in Lewenborg.

Algemeen

Neemt u hierover telefonisch contact met ons op via 088 – 20 33 000.

Meer over dit onderwerp

Ik wil graag een afspraak wijzigen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een 'niet thuis' kaart in de brievenbus gekregen. Wat moet ik hiermee?

Algemeen

Dit hangt af van de kleur van de kaart.

Blauwe 'niet thuis'-kaart: Dit betekent dat de onderhoudsmedewerker bij u langs is geweest voor het jaarlijks service onderhoud of vanwege een reparatieverzoek. U was op dat moment niet thuis en daarom heeft u een kaartje in de bus gekregen. U kunt een (nieuwe) afspraak maken op een werkdag van 08.00 uur tot 16.30 uur via telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Oranje 'Niemand zit op een huurschuld te wachten'-kaartDeze kaart krijgt u als u een huurachterstand heeft. Wij willen graag met u in contact komen om samen te kijken naar een oplossing. Neemt u daarom zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer088 – 20 33 000. 

Rode 'Betalingsachterstand'-kaart: Dit betekent dat u een betalingsachterstand heeft en dat een medewerker van Lefier bij u langs geweest is. Neemt u zo snel mogelijk (uiterlijk de volgende werkdag voor 12:00u) contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Gele 'Belangrijk'-kaart: Dit betekent dat wij moeilijk contact met u kunnen krijgen. Het kan zijn dat u een betalingsachterstand heeft of dat een medewerker met u wil spreken. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een oproep gemist van Lefier, kan er gekeken worden wie mij gebeld heeft?

Algemeen

Het is lastig om na te gaan wie u gebeld heeft. Mocht u een terugbelverzoek hebben neergelegd bij een medewerker van Lefier, dan kunnen we het voor u navragen. Als dit niet het geval is, dan adviseren wij u om af te wachten. Degene die u gebeld heeft, zal u nogmaals bellen als er nog geen contact geweest is.

 

 

Meer over dit onderwerp

Ik bel namens een huurder/woningzoekende en wil graag inhoudelijke informatie.

Algemeen

In het kader van de wet op de privacy geven wij niet zomaar inhoudelijke informatie over onze huurders door aan een derde partij. Neemt u contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000, om de mogelijkheden te bespreken.

Meer over dit onderwerp