Ik heb een 'niet thuis' kaart in de brievenbus gekregen. Wat moet ik hiermee?
Algemeen
Dit hangt af van de kleur van de kaart.
Blauwe 'niet thuis'-kaart: Dit betekent dat de onderhoudsmedewerker bij u langs is geweest voor het jaarlijks service onderhoud of vanwege een reparatieverzoek. U was op dat moment niet thuis en daarom heeft u een kaartje in de bus gekregen. U kunt een (nieuwe) afspraak maken op een werkdag van 08.00 uur tot 16.30 uur via telefoonnummer 088 – 20 33 000.
Oranje 'Niemand zit op een huurschuld te wachten'-kaart: Deze kaart krijgt u als u een huurachterstand heeft. Wij willen graag met u in contact komen om samen te kijken naar een oplossing. Neemt u daarom zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer088 – 20 33 000.
Rode 'Betalingsachterstand'-kaart: Dit betekent dat u een betalingsachterstand heeft en dat een medewerker van Lefier bij u langs geweest is. Neemt u zo snel mogelijk (uiterlijk de volgende werkdag voor 12:00u) contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.
Gele 'Belangrijk'-kaart: Dit betekent dat wij moeilijk contact met u kunnen krijgen. Het kan zijn dat u een betalingsachterstand heeft of dat een medewerker met u wil spreken. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.