Vertaal deze pagina

Kan ik een betalingsregeling afspreken met Lefier? En hoe gaat dat dan?

U kunt een aanvraag voor een betalingsregeling indienen in uw Mijn Lefier account via de 'tegel' Aanvraag betalingsregeling. Wij gaan dan kijken wat er mogelijk is. Klik hier om in te loggen in uw account. (Nog geen account? Klik hier voor meer informatie.)

Lukt het u niet om een aavraag via uw account in te dienen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 2033000.

Mocht u in aanmerking komen voor een betalingsregeling, dan kunt u bijvoorbeeld de huurachterstand in gedeeltes (termijnen) betalen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Wel gelden bepaalde voorwaarden.
Is een betalingsregeling met u niet mogelijk, omdat u bijvoorbeeld niet aan de voorwaarden kunt voldoen. Zoekt u dan hulp bij de instanties die u daarbij kunnen ondersteunen. Wij kunnen u helpen bij het kiezen van een instantie.

Als wij met u een betalingsregeling afspreken, dan moet u zich aan de gemaakte afspraak houden. Gebeurt dit niet, dan stoppen wij de betalingsregeling en moet u de achterstand in een keer betalen. 

Op het moment dat u de huurachterstand in één keer kunt betalen in plaats van in de termijnen die u heeft afgesproken, dan is dat uiteraard akkoord. Als u het bedrag overmaakt, wilt u dan duidelijk aangeven om welke maand het gaat en uw klantnummer en adres vermelden?