Ik ben mijn pasje of druppel kwijt (werkt niet meer). Hoe kan ik een nieuw pasje of een nieuwe druppel krijgen?
Algemeen
Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.
Let op: de levertijden bij onze leverancier zijn inmiddels opgenomen tot meer dan 2 maanden. Houdt u hier rekening mee.
Voor een nieuwe druppel of een nieuw pasje betaalt u € 35,-.
(Als een toegangsdruppel niet meer werkt, dan kunt u proberen de druppel 10 tot 20 seconden voor de hoofdlezer bij de hoofdingang of centrale hal te houden. De druppel reset zich dan en werkt dan in de meeste gevallen weer.
Woont u in Midden-Groningen en bent u uw groene of blauwe "stiftje" kwijt of werkt het stiftje niet? Dan kunt u dit aanvragen via ons contactformulier. Dit kost € 35,-. (Bij een aantoonbaar defect van een groen stiftje, wordt er geen €35,- in rekening gebracht.) U dient het kapotte stiftje mee te nemen als u het nieuwe stiftje komt ophalen.
Voor een nieuwe druppel voor een fietsenberging in Groningen (Van Royenlaan, Hora Siccamasingel en Van Iddekingeweg) kunt u bij ons kantoor een aanvraag indienen.
Let op: is de druppel of het pasje (voor het op afstand openen van een deur) aan u geleverd door de WMO? Dan kunt u bij hen een nieuwe aanvragen.
Doet de tag/het stiftje het wel, maar wilt u toegang tot een andere ruimte (bijvoorbeeld ruimte voor een scootmobiel)? Wij sturen uw verzoek door naar de wijkbeheerder.