Sleutels

Informatie over extra sleutels, verloren sleutels, nabestelde sleutels, extra sloten, enzovoort, kunt u hier vinden.  

Veel gevraagd over Sleutels

Mag ik een sleutelkluis plaatsen of laten plaatsen?

Algemeen

Ja, dat mag. U kunt dit aanvragen via het formulier 'Aanvraag Zelf klussen' in uw klantportaal Mijn Lefier. 

We vragen u om de kluis zo te plaatsen dat u de buitenkant van het complex zo min mogelijk beschadigt. In verband met inbraak / diefstal, raden we u aan om voor een goede kwaliteit sleutelkluis te kiezen.

Ik heb mijn sleutels verloren. Zijn ze misschien bij Lefier afgegeven?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Ik heb verkeerde of te weinig sleutels ontvangen bij het tekenen van het contract.

Algemeen

Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op via 088 – 20 33 000.

Ik wil een extra sleutel/pas/druppel bestellen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Algemeen

Gaat het om een gecertificeerde sleutel, een druppel of een pasje waarmee u toegang heeft tot uw woning?

Een gecertificeerde sleutel kunt u bestellen via Mijn Lefier met een foto van de sleutel waarop de code duidelijk leesbaar is. Wilt u een extra druppel bestellen vermeld dan ook de kleur van de druppel in de aanvraag. De kosten voor een extra sleutel/pas/druppel zijn € 35,-. Houd rekening met een levertijd voor een extra sleutel/pas/druppel die kan oplopen tot 8 weken. Zodra de sleutel/pas/druppel bij ons binnen is én de factuur is voldaan, krijgt u bericht van ons dat u de door u bestelde sleutel/pas/druppel kunt ophalen.

Als het een niet-gecertificeerde sleutel is, kunt u een sleutel laten bijmaken bij een sleutelmaker. U betaalt dit zelf.

Gaat het om een extra pas voor een parkeerplaats? Hier wordt maar één pasje voor uitgegeven door Lefier. Wij geven geen extra passen uit op aanvraag.

Een sleutel/pas/druppel kan alleen besteld worden door de huurder van de woning of parkeerplaats. Huurt u van een stichting of van bijvoorbeeld Stichting Studenten Huisvesting (SSH), dan kunt u zich tot uw eigen verhuurder wenden met deze vraag.