Huisregels voor bezoekers van onze social media kanalen
Huisregels voor bezoekers van onze social media kanalen
- Beledigende, racistische en/of discriminerende berichten worden verwijderd.
- Het plaatsen van namen van onze medewerkers op onze sociale media- kanalen wordt niet gewaardeerd. Deze berichten worden verwijderd.
- Stuur je persoonlijke gegevens in een privébericht via Facebook Messenger of Twitter DM naar ons toe. Zo zijn je gegevens afgeschermd en kunnen onze webcare medewerkers je beter van dienst zijn.
- Niet-commerciële advertenties gericht op het bevorderen van de leefbaarheid in onze dorpen, wijken en buurten, zien we graag op onze tijdlijn. Commerciële en niet aan onze woningen gerelateerde advertenties, worden verwijderd.
Wat mag je van ons verwachten?
- Op Twitter en Facebook staan onze medewerkers van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 16.30 voor je klaar. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.
- Onze webcare medewerkers streven ernaar om doorgaans binnen 2 uur te reageren op je persoonlijke bericht. Persoonlijke berichten aan het eind van de werkdag, ’s avonds of in het weekend, handelen we af op de ochtend van de eerstvolgende werkdag.