Post van Lefier

Als huurder krijg je regelmatig post van ons. Je kunt deze post eenvoudig online lezen. Ook kun je kiezen of je informatie per digitaal per e-mail of op papier per post wilt krijgen.

Wil je post van Lefier via brief of e-mail ontvangen?

Standaard ontvang je post van Lefier digitaal per e-mail. Wil je brieven liever op papier per post ontvangen? Dat kan. Je kunt je voorkeur zelf aanpassen in Mijn Lefier,  bij het tabblad 'voorkeuren'. Je kunt dit later altijd weer veranderen.

Veranderen hoe je post wilt krijgen 

Lees je brief online

Heb je een brief van Lefier per post gekregen? Bij de brief zit een voorblad met een code. Vul de code hieronder in om de brief online te lezen. Je kunt de brief ook downloaden en opslaan.

Veel gevraagd over post van Lefier

Hoe ziet een brief via de post eruit?

Krijg je een brief van Lefier? Dan zit daar altijd een extra blad bij. Het bedrijf dat de post voor ons verstuurt (Postex) voegt dat erbij. Dat is nodig voor de verzending.

Op dit voorblad staat een code waarmee je de brief online kunt lezen of  downloaden. Dat is handig als je de brief wilt bewaren op je computer, telefoon of tablet. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kunt de brief ook gewoon op papier lezen. De code om de brief online te lezen blijft 12 maanden geldig.

Voorbeeld van een voorblad: 

Voorbeeld van een envelop:

Hoe ziet een brief via e-mail eruit?

Het onderwerp van de e-mail begint altijd met 'Bericht van Lefier over…'. De afzender van de e-mail is info@lefier.nl.

Je krijgt geen bijlage, in de e-mail staat een link naar de brief. Deze link blijft 12 maanden geldig. Je kunt de brief ook meteen downloaden en opslaan.

Gaat de e-mail over een betaling? Dan zit er in de e-mail een link waarmee je direct online kunt betalen.

Verstuurt Lefier alle e-mails op deze manier?

Nee, je kunt soms ook een e-mail direct van een van onze medewerkers krijgen. Zonder link naar een brief. We sturen ook geregeld een e-mail nieuwsbrief. Die ziet er ook anders uit. 

Hoe zit het met de privacy?

De code die je bij je brief krijgt is persoonlijk. Alleen jij krijgt deze code, niemand anders. Zodat jij als enige jouw brief online kunt lezen. De digitale brief staat op de website van het bedrijf dat de post verstuurt (Postex). Deze website is goed beveiligd.

Ik lees mijn brieven nooit digitaal. Waarom krijg ik dan toch een code?

Krijg je een brief van Lefier? Dan zit daar altijd een extra blad bij. Hierop staat een code om de brief online te lezen of te downloaden. Veel mensen vinden dat prettig. Maar het hoeft natuurlijk niet. Je kunt de brief ook gewoon op papier lezen.
We kunnen geen onderscheid maken tussen mensen die dit wel willen en die dit niet willen. Daarom krijgt iedereen een code.

Staan mijn brieven ook in Mijn Lefier?

Ja, je kunt je brief altijd terugvinden in Mijn Lefier. Het kan enkele dagen duren voordat de brief in Mijn Lefier staat. Om de brief meteen digitaal te lezen, kun je het beste de code in je brief of de link in je e-mail gebruiken.

Ik heb post van Lefier gekregen die niet voor mij bedoeld is. Wat kan ik doen?

We vragen je om deze terug te sturen naar Lefier. Stuur de brief met envelop retour afzender. Een mail kun je terugsturen naar info@lefier.nl.

Ik wil post van Lefier per brief blijven ontvangen, kan dat?

Ik wil post van Lefier per brief blijven ontvangen, kan dat?

Wil je liever post per brief ontvangen, dan kun je dit zelf aanpassen. Ga hiervoor naar Mijn Lefier, en kies onder het tabblad voorkeuren voor de optie brief. Kom je er niet uit? Laat het ons weten. We helpen je graag.

Ik kan mijn post niet terugvinden in Mijn Lefier, hoe kan dat?

Ik kan mijn post niet terugvinden in Mijn Lefier, hoe kan dat?

Na verzending duurt het soms enekele dagen voordat de brief in Mijn Lefier staat. Staat de brief na enkele dagen nog steeds niet in Mijn Lefier? Neem dan contact met ons op.

Op welk e-mailadres ontvang ik de post van Lefier?

Op welk e-mailadres ontvang ik de post van Lefier?

Het e-mailadres dat bij ons bekend is, en waar je de post op ontvangt, is dezelfde als waarmee je inlogt op Mijn Lefier.

Ik ontvang geen post/e-mail van Lefier, hoe kan dat? 

Mijn voorkeur staat op e-mail maar ik ontvang geen e-mail van Lefier, hoe kan dat? 

Controleer of het juiste e-mailadres bij ons bekend is. Dit kan je terugvinden in Mijn Lefier. Heb je geen Mijn Lefier account of kan je het niet vinden? Neem dan contact met ons op via lefier.nl/contact of bel ons op 088 20 33 000.

Mogelijk komen de e-mails van Lefier in de spam-inbox. Kan je het hier ook niet in vinden? Neem dan contact met ons op via lefier.nl/contact of bel ons op 088 20 33 000.

Krijg ik alle post van Lefier digitaal?

Ontvang ik alle post van Lefier digitaal?

Staat je communicatievoorkeur op e-mail? Dan ontvang je de meeste post van Lefier op deze manier. Sommige post van Lefier wordt nog wel op je huisadres bezorgd. Dit zijn berichten die we nog niet digitaal kunnen sturen, zoals brochures of flyers. We onderzoeken nu de mogelijkheden om ook deze berichten digitaal te versturen.