Huurachterstand? Via Mind2Pay krijg je een herinnering
Het kan een keer gebeuren: je betaalt de huur niet op tijd. Omdat je het vergeten bent. Of omdat je geen geld hebt. Dan sturen we je een herinnering. Zo zorgen we samen dat je geen huurachterstand krijgt. Vanaf 20 januari 2025 werkt Lefier met Mind2Pay bij betaalachterstanden.
Betaal je de huur niet? Dan krijg je een herinnering via Mind2Pay
Dat kan op 4 manieren:
- Je krijgt een telefoontje van telefoonnummer 088 103 67 01
- Je krijgt een sms van telefoonnummer +3197 058 018 816
- Je krijgt een e-mail van lefier@mind2pay.com
- Je krijgt een brief
Tip: sla deze contactgegevens op
Sla de bovenstaande contactgegevens op in je e-mail en telefoon. Daardoor komt een e-mail van Mind2Pay niet in je spambox. En als je gebeld wordt, herken je het telefoonnummer.
Loop je achter met de huur? Dan krijg je een telefoontje
Soms belt een medewerker van Lefier. Maar het kan ook zijn dat je een automatisch ingesproken bericht hoort. Dat is een belrobot. Je kunt bij de belrobot laten weten dat je de huur meteen betaalt. Je kunt ook om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Wil je toch liever een medewerker aan de lijn? Dat kan! De belrobot kan je doorverbinden. Kun je niet opnemen? Geen probleem. Dan bellen we later nog een keer.
We begrijpen het als je even moet wennen aan een belrobot. De robot neemt ons werk uit handen. Daardoor hebben we meer tijd om mensen die dat nodig hebben persoonlijke aandacht te geven.
Krijg je een brief over je huurachterstand? Deze ziet er iets anders uit
Een brief via Mind2Pay ziet er iets anders uit dan andere post van Lefier. Wel staat er altijd ons logo op.
Kun je de huur niet (op tijd) betalen? Neem contact op met Lefier
Het is niet prettig om de huur niet (op tijd) te kunnen betalen. We begrijpen dat het moeilijk kan zijn om ons hierover te bellen. Toch is het belangrijk om dat zo snel mogelijk te doen. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing. Dan voorkom je dat de huurachterstand steeds groter wordt.